Věrnostní slevy

při objednávce nad 2500 Kč

Doprava zdarma 

při nákupu nad 899 Kč

(Zásilkovna)

Přírodní kosmetika

Vegan, netestováno na zvířatech, bez chemie

Platba kartou, převodem, PayPal či dobírkou

Rychle a on-line

Rychlé dodání

V den objednání či den následující

Poštovné od 69 Kč 

Balíme pouze do použitých krabic nebo do krabic určených k likvidaci

Fixujeme kukuřičným škrobem a papírem

100 % netestováno na zvířatech, bez utrpení a to se nikdy nezmění

Testováno na lidech

Námi prodávané zboží sami používáme

KONTAKTY

GCosmetiX & Food
Vidov 27
370 07 České Budějovice
tel: +420 605 300 984
info@gcgroup.cz

NOVINKY

arr3Organické čaje přicházejíSoučástí péče o pleť je samozřejmě i strava a ideálním doplňkem je právě čaj. Nadále pracujeme na... arr3Nově v nabídceKosmetika Soma si získala množství zákazníků a proto jsme se rozhodli rozšířit nabídku. Rozšíření... arr3Přírodní kosmetika a potraviny z ŘeckaJsme mladí lidé kteří se rozhodli dovážet a propagovat přírodní kosmetiku a potraviny z Řecka, kde...

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 220 Kč (8,58 €)
skladem
naše cena 330 Kč (12,87 €)
skladem
naše cena 160 Kč (6,24 €)
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 340 Kč (13,26 €)
skladem
naše cena 220 Kč (8,58 €)
skladem
Facebook

17. 10. 2019 | O nás

Rozhovor NO. 1 Soma n Botanicals

Rozhovor s úžasnou Elenou Poulopoulou zakladatelkou a ředitelkou společnosti Soma n Botanicals, která se raději než opustit svou zem v době krize, rozhodla podnikat a založila firmu Soma. Jedná se o řeckou firmu specializující se na přírodní kosmetiku, která není testována na zvířatech a je veganská. Navíc se pyšní skvělým designem.

 

Kdy jste se rozhodla založit vlastní značku?

Rozhodla jsem se vytvořit svou vlastní značku během řecké finanční krize. Hlavně s exportní orientací, místo abych odešla do zahraničí jako mnoho ostatních. Vždy jsem věřila, že příroda a životní prostředí je největší „značkou“ a skutečně mi ukázaly cestu. Jako velký milovník přírody jsem sbírala byliny z hory Olymp a začala experimentovat v mé kuchyni s vytvářením prvních mýdel. Největší inspirace vždy vzešla z kuchyně.

Během finanční krize jsem svůj koníček proměnila v podnikání, protože jsem dostala vynikající zpětnou vazbu a pozitivní komentáře od přátel - začala jsem s mýdlem vyrobeným za studena, navíc byl velký zájem o produkty v Íránu, kam jsem poslala vzorky a následně jsem dostala velmi velkou objednávku bez toho, aby byla společnost založená. Rozhodla jsem se tedy sama odcestovat do Teheránu, kde jsem se setkala s týmem, který se zajímal o Soma. Cesta do Íránu byla velkou motivací k založení značky a tak jsem to udělala!

Závěr: Vždy musíte mít víru v to, co děláte a milujete! A protože jsem vždy milovala hudbu, věděla jsem, že některé velké hudební skupiny se proslavily po celém světě, protože pracovaly na své tvorbě. Například Beatles byli zpočátku slavní pouze v Liverpoolu, ale později se změnili v něco opravdu globálního!

Elena Poulopoulou, CEO / Founder in Soma n Botanicals 

 

Co předcházelo tomu, než jste šla na trh se svou značkou?

Výzkum! Jeden čínský filozof Sun Tzu ve své slavné knize „Umění války“, kterou by si měl přečíst skutečně každý, řekl, že když znáte svou moc opravdu dobře a také znáte moc svých soupeřů, není žádná šance neuspět, ale pokud znáte svou moc, ale nevěříte na své nepřítele, pak je tu možnost neuspět!

Jediné co jsem udělala, byl výzkum, výzkum a výzkum!

 

Způsobil vám začátek podnikání nějaké problémy?

Jak řekl Samuel Beckett: „Zkusili jste to. Nepodařilo se. Hoďte to za hlavu. Zkuste to znovu. Znovu se nezdaří. Selžete trochu lépe.“ Na začátku budete dělat spoustu chyb, ale chyby jsou vaše výhoda. Mými problémy byly jak počáteční chyby tak i kapitál. Věřím, že musíte vždy improvizovat a experimentovat, abyste udrželi tu správnou rovnováhu. Problémy však mohou vždy nastat kvůli nedostatku financí.

Naším prvním grafickým designérem, tvůrcem loga a vývojářem webových stránek byl umělec a přítel a zároveň člen rodiny. Naší fotografkou byla dívka, která prodávala v lékárně. S dobrými přáteli můžete vždy snížit své náklady!

 

Do jakých zemí směřují vaše produkty?

Polsko, Tchaj-wan, Francie, Německo, Írán a má oblíbená Česká republika.

 

Co odlišuje vaše výrobky od produktů běžně dostupných v drogeriích a parfumériích?

Inovace to je to kouzelné slovo. Musíte vždy najít svůj podpis. Musíte také sledovat trendy v kosmetickém průmyslu. Co odlišuje Soma je balení, úžasné vůně a 100% přírodní receptury ve většině produktů, také víceúčelové výrobky a rituály, které musíte při jejich používání dodržovat. V neposlední řadě také skutečnost, že většina produktů je založena pouze na olejích a máslech a neobsahují vodu. Nespornou výhodou je sociální a environmentální citlivost a to, že výrobky jsou veganské.

Úžasné produkty od Soma n Botanicals, 100 % přírodní a organické

Co si myslíte o všech „zaručeně“ omlazujících krémech, sérech či fluidech, které ubírají dvacet a více let, jde pouze o reklamu?

Nikdy jsem nedovolila velkým nadnárodním společnostem, aby vykořisťovaly mě ani ostatní zaměstnance skrze pochybnou politiku, bohužel jediné na čem těmto firmám záleží, je zisk. Jejich součástí není žádná citlivost k životnímu prostředí a většina jejich výrobků obsahuje chemické složení, které je odpovědné za rakovinu. V některých případech mohou mít mírný výsledek, ale s mnoha chemikáliemi, které každodenním používáním obvykle ublíží. Věřím, že péče o pleť by měla být založena na čistých a zdravých ingrediencích a člověk by měl být léčen holisticky.

 

Jak si vybíráte dodavatele surovin?

Nikdy nemám jen jednoho dodavatele, protože vždy musíte mít plán B. Většinou se dívám hlavně na kvalitu a certifikaci surovin navíc nikdy nenakupuji suroviny testované na zvířatech, dále řeším cenu dopravy, velmi důležitá je také rychlost, jakou svou objednávku dostanu.

 

Inspirujete se místními vlivy při výběru a výrobě produktů?

Ano, inspiruji se přírodou a svou vlastí s bohatou historií. Často chodím do hor a lesů v okolí, cítím květiny, hledám řecké byliny, zkoumám jejich přínosy, nejčastěji experimentuji v kuchyni a potom vytvářím své vzorce a receptury.

 

Jaká jsou vaše marketingové strategie?

Mou oblíbenou filozofií je improvizovat, takže se to snažím aplikovat i na své podnikání. Dělám si svůj vlastní e-mailový marketing, kontaktuji distributory, používám sociální sítě a v neposlední řadě kontaktuji nezávislé obchodní zástupce.

Bio byliný balzám na rty a suchou kůži, modelka Flora Atsoniou - Soluň

Jak hodnotíte současnou situaci v Řecku z hlediska ekonomiky a myslíte si, že je nyní příznivá situace pro nové podniky?

Myslím si, že nyní je právě ideální čas na nové podnikání, protože Řecko překonalo velkou krizi z let 2010–2018, tempo růstu je mnohem lepší, ekonomická fakta a hrubý domácí produkt se zlepšují a zlepšují to je ta správná šance pro vývoz, jelikož řecké výrobky mají stále velmi konkurenceschopné ceny, které zapříčiňují nízké platy a dobré ceny surovin.

 

Jaké jsou vaše další plány do budoucna?

Vývoz a orientace na cestovní ruch.


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ