Věrnostní slevy

při objednávce nad 2500 Kč

Doprava zdarma 

při nákupu nad 899 Kč

(Zásilkovna)

Přírodní kosmetika

Vegan, netestováno na zvířatech, bez chemie

Platba kartou, převodem, PayPal či dobírkou

Rychle a on-line

Rychlé dodání

V den objednání či den následující

Poštovné od 69 Kč 

Balíme pouze do použitých krabic nebo do krabic určených k likvidaci

Fixujeme kukuřičným škrobem a papírem

100 % netestováno na zvířatech, bez utrpení a to se nikdy nezmění

Testováno na lidech

Námi prodávané zboží sami používáme

KONTAKTY

GCosmetiX & Food
Vidov 27
370 07 České Budějovice
tel: +420 605 300 984
info@gcgroup.cz

NOVINKY

arr3Nově v nabídceKosmetika Soma si získala množství zákazníků a proto jsme se rozhodli rozšířit nabídku. Rozšíření... arr3Přírodní kosmetika a potraviny z ŘeckaJsme mladí lidé kteří se rozhodli dovážet a propagovat přírodní kosmetiku a potraviny z Řecka, kde...

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 340 Kč (13,26 €)
skladem
naše cena 280 Kč (10,92 €)
skladem
Facebook

20. 10. 2019 | Péče o tělo

Jak můžete zlepšit kvalitu spánku

Některé problémy, které mohou nastat při nekvalitním spánku:

  • obtížnost uklidnit mysl před spaním
  • časté probouzení v noci a s tím spojené potíže usnout
  • časté močení v noci nezpůsobené jídlem či pitím
  • probuzení relativně brzy v noci s tachykardií, pocit horka nebo dokonce zpocení
  • probuzení s pocitem neuspokojivého odpočinku
  • studené nohy nebo ruce při probuzení

Pokud některý z nich ovlivní váš spánek, existuje spousta věcí, které můžete udělat pro jeho zlepšení.

SVĚTLO

  • světlo je pravděpodobně nejdůležitějším vnějším faktorem ovlivňujícím váš spánek
  • umělé světlo v noci zastavuje uvolňování hormonu melatoninu, který je kromě své úlohy při spaní velmi důležitým antioxidantem
  • světlo říká vašemu mozku, že je den a že se musíte probudit
  • vypněte obrazovky několik hodin před spaním
  • ujistěte se, že vaše ložnice je zcela tmavá bez těžkých elektronických světel ze zařízení a hodinek
  • pokud se probudíte, abyste použili toaletu, zapněte co nejméně světel

CVIČENÍ

  • pravidelné cvičení pomáhá zlepšit kvalitu spánku
  • nejlepší je cvičit ráno a dopoledne intenzivněji a večer zvolit pomalejší druhy cvičení jako je třeba jóga či jemná cvičení pro aktivaci páteře

TEPLOTA

  • ujistěte se, že ve vaší ložnici je přiměřené teplo, lepší spíše o něco chladněji než v ostatních místnostech
  • na druhé straně není dobré mít velmi chladnou místnost, ta nám nedovolí spát vůbec
  • útulnost ložnice také usnadňuje spánek a odpočinek

VÝŽIVA

  • celá strava ovlivňuje váš spánek
  • jíst vyvážená jídla skládající se ze všech makronutrientů, kvalitní bílkoviny, tuku a odpovídajících uhlohydrátů, podporuje optimální metabolickou funkci a rovnováhu cukru v krvi a snižuje nadměrné následky
  • to je důvod, proč večeře s vysokým obsahem bílkovin bez dostatečného množství uhlohydrátů způsobuje, že se mnoho lidí v noci probouzí a jejich srdce bije rychle kvůli zvýšenému adrenalinu
  • alkohol: i když se říká, že sklenice vína před spaním pomáhá zlepšit kvalitu spánku, není to pravda – alkohol nám sice pomůže usnout rychleji, avšak kvalitu spánku zhoršuje
  • další potraviny, které zlepšují kvalitu spánku, jsou například malý sýr s trochou ovoce, který před spaním zlepšuje kvalitu spánku, nebo například hořčík

Pro zlepšení spánku se tedy zkuste řídit těmito radami.